• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Security Assessment
  • Vacatures
088 - 12 62 400

aaZoo - Network Solutions

  • De kracht van kennis
  • Oplossingen
    • Netwerken
    • Netwerk Security
    • Datacenter
    • Managed services
  • Nieuws
  • Kennisbank
  • Over ons
  • Partnerprogramma
  • Contact

Servicedesk medewerker Stephan: “Bij aaZoo verspillen we geen tijd aan onnodige zaken.”

17 december 2019 By admin

Nieuws

  1. Home >
  2. Servicedesk medewerker Stephan: “Bij aaZoo verspillen we geen tijd aan onnodige zaken.” >

Na drie jaar in Ierland gewoond en gewerkt te hebben als Google Cloud Specialist, kwam Stephan Hülsmann terug naar Nederland. Via een detacheerder werd hij bij aaZoo geplaatst om als system engineer te werken aan de migratie en vervanging van netwerkswitches op 45 locaties van een zorginstelling. Dit beviel van beide kanten zo goed, dat Stephan inmiddels een vaste kracht is als servicedesk medewerker. “In maart zit ik hier alweer een jaar, de tijd is zo verschrikkelijk snel voorbij gegaan! Dat is een goed teken!”, vertelt hij enthousiast.

Kennis opdoen in de praktijk en leren van het team

Toen Stephan bij aaZoo geplaatst werd, werd hij ‘meteen’ in het diepe gegooid. Stephan: “Het project voor de zorginstelling was volledig gebaseerd op Cisco Meraki. Ik had hier nog helemaal geen kennis over, maar heb in korte tijd heel veel geleerd. Zo hebben collega’s Mauritz en Gert-Jan, die Cisco Champion is, echt de tijd genomen om alles uit te leggen en te laten zien waarom bepaalde zaken wel werken en andere niet. Daarnaast word je ook een beetje in het diepe gegooid en krijg je de ruimte om het zelf te doen en uit te zoeken. aaZoo is echt een netwerkspecialist, waardoor er veel kennis in huis is. Wat ik interessant vind aan de IT is dat alles heel snel gaat en je je dus steeds moet blijven ontwikkelen. Dat kan hier!”

Belang van netwerksecurity neemt toe

Officieel is Stephan servicedesk medewerker, maar hier komt veel meer bij kijken. “Ik ben het eerste aanspreekpunt voor klanten als er vragen of problemen zijn, maar ik hou me daarnaast bijvoorbeeld ook bezig met wifi-metingen bij klanten en netwerkmonitoring”, vertelt Stephan. “Van scholen tot zorginstellingen en grote internationale bedrijven, we hebben heel veel verschillende klanten. Dit maakt het werk hier ook zo interessant. De komende jaren wil ik me graag verder ontwikkelen op het gebied van netwerken en security. Voor veel bedrijven zijn netwerken lang het ondergeschoven kindje geweest. Nu je in het nieuws steeds meer hoort over bijvoorbeeld ransomware-aanvallen, realiseren bedrijven zich hoe groot de impact op de bedrijfsvoering is als een netwerk uitvalt.”

No-nonsense en informele sfeer

Behalve dat Stephan veel leert bij aaZoo, vindt hij de sfeer ook heel prettig. “Er wordt veel tijd en moeite besteed aan het personeel”, vertelt hij. “Er heerst een fijne informele sfeer en er is altijd ruimte voor een geintje. Ook hebben we iedere laatste vrijdag van de maand een barbecue, zelfs in de winter! Bij aaZoo is alles rechttoe rechtaan, echt een no-nonsense cultuur. Er wordt geen tijd verspild aan onnodige zaken. Als we iets constateren wordt het direct opgepakt zonder dat daar eerst heel lang over vergaderd hoeft te worden. Ik merk dat de klanten dit ook prettig vinden, dat we snel met oplossingen komen. Vaak hadden ze zelf nog niet in de gaten dat er een probleem was! Ik ben heel erg benieuwd naar de toekomst van en bij aaZoo. Het bedrijf groeit en het is leuk om daarbij te zijn. Ik wil dan ook zoveel mogelijk facetten van het bedrijf leren kennen.”

Net als Stephan bij ons aan de slag als servicedesk medewerker? Bekijk dan de vacature en solliciteer direct

Ervaar onze
kracht van kennis

Contact opnemen

Search
Generic filters
Exact matches only

Download onze whitepapers

Recente berichten

  • 27 januari 2023
    Cisco Live EMEA: de kracht van kennis in Amsterdam
  • 25 januari 2023
    Hoe wapent u zich tegen onbekende dreigingen als een ransomware-aanval?
  • 25 januari 2023
    VPN’s blijven relevant in een Zero Trust-strategie
Alle berichten

Over aaZoo

Wij zijn aaZoo. Wij passen onze enterprisekennis en -ervaring zorgvuldig toe op diverse vraagstukken. Het resultaat? Perfecte en constante netwerkomgevingen, ingericht en onderhouden door gedreven vakmensen. Dat noemen wij de kracht van kennis

Datalek gevonden?

Menu

  • De kracht van kennis
  • Oplossingen
  • Nieuws
  • Over ons
  • Contact
  • Security Assessment
  • Vacatures

Oplossingen

  • Netwerken
  • Netwerk Security
  • Datacenter
  • Managed services

Contact

Duit 1
8305 BB Emmeloord

info@aazoo.nl

088 – 12 62 400



aaZoo © 2019 | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacyverklaring | Cookieverklaring

Categorie: Nieuws

Vorig bericht: « Jubileum: aaZoo deelt al 10 jaar netwerk- en securitykennis met de markt
Volgend bericht: Browsers rollen DNS over HTTPS uit: de gevolgen van versleuteld DNS verkeer voor netwerk security »

Copyright © 2023 · UBO Theme on Genesis Framework · WordPress · Log in