• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Security Quickscan
  • Vacatures
088 - 12 62 400

aaZoo - Network Solutions

  • De kracht van kennis
  • Oplossingen
    • Netwerken
    • Security
    • Datacenter
    • Managed services
  • Nieuws
  • Kennisbank
  • Events
  • Over ons
  • Contact

Beter goed gejat dan slecht bedacht?! De 7 geheimen van de succesvolste start-ups van 2018

14 december 2018 By admin

Nieuws

  • Home>
  • Beter goed gejat dan slecht bedacht?! De 7 geheimen van de succesvolste start-ups van 2018>

Beter goed gejat dan slecht bedacht?! De 7 geheimen van de succesvolste start-ups van 2018

Beter goed gejat dan slecht bedacht? Wanneer u niet klakkeloos ideeën van een ander overneemt, gaat deze uitspraak zeker op. Succesvolle start-ups zijn zo’n voorbeeld waar we veel van kunnen leren. Het gebruikmaken van hun slimmigheden kan ons helpen om vooruit te komen en onze business te verbeteren. Bijvoorbeeld door inzicht te krijgen in hoe zij met een vernieuwend idee de markt snel weten te veroveren. Maar wat zijn hun geheimen? Wij zochten het voor u uit!

De 7 geheimen: dit zijn ze!

1 – Geloof niet in geluk, maar in timing

Dat maakt het verschil. En de mensen waarmee u werkt. Omring uzelf daarom met de juiste personen, die ook kritische vragen durven te stellen. Want dát maakt dat de beste ideeën overleven.

2 – Ga voor winstgevendheid

Natuurlijk hoeft dat niet vanaf dag één, maar maak hier wel een doel van voor de langere termijn. Het voordeel? U bent niet afhankelijk van investeerders en blijft uw eigen koers varen.

3 – Wees niet bang uw koers te wijzigen

Groeit uw onderneming, maar blijft omzet achter? Schroom niet uw koers aan te passen. Kijk eens kritisch naar het product, het aantal medewerkers en nog belangrijker: het verdienmodel. Valt daar nog winst te behalen? Bijvoorbeeld door de abonnementsvorm van een maand naar een jaar aan te passen, zodat klanten een langere verbintenis aangaan en u de inkomstenstroom weet te verlengen.

4 – Focus op uw ‘must have’

Hét product of dienst waar u loyale klanten mee bedient. Daarmee onderscheidt u zich van de rest en daarvoor is goed onderzoek nodig. Wat is uw doelgroep? Wat doet de concurrentie? Wat is écht uw onderscheidend vermogen? ‘Ontzorgen’ doen we immers allemaal. Geef antwoord op deze vragen, ontdek wat uw ‘must have’ is en hou daar de focus op.

5 – Steek tijd in uw individuele klant

En niet de massa. Ga het gesprek aan en neem tijd voor interactie, want dat is een mooi middel om verder te groeien. Heeft u een update of nieuwe dienst? Vertel dat trots en op het juiste moment. Niet achteraf, maar direct. Zo creëert u het juiste momentum.

6 – Maak gebruik van inzichten

De succesvolste start-ups maken gebruik van verschillende inzichten en niet alleen statistieken. Zeker, deze wegen mee, maar gezond verstand en ervaring ook. Combineer bijvoorbeeld wetenschap (opgedaan uit analytics) met inzichten om uw groei verder te stimuleren.

7 – Instant succes bestaat niet

Soms lijkt dat zo, maar er zit altijd een uitgestippeld groeiplan achter en soms zelfs meerdere. Ook om dat ene gat in de markt te benutten, moet u goed voorbereid zijn en hard werken om daar het maximale uit te halen. Investeer vooraf daarom in tijd. Neem de tijd, doe onderzoek en ontdek waar u heen wilt met de business.

De kracht van kennis

Een belangrijk onderdeel voor een start-up is een goed netwerk. Een combinatie van bijvoorbeeld investeerders, medewerkers, klanten en ambassadeurs. Maar natuurlijk ook een goed netwerk om uw start-up digitaal op weg te helpen. Wij geloven in ondernemingen, in de kracht van kennis en daaruit voorvloeiende oplossingen. Meer weten? Neem gerust contact met ons op!

Ervaar onze
kracht van kennis

Contact opnemen

Search
Generic filters
Exact matches only

Download onze whitepapers

Recente berichten

  • 23 maart 2021
    Betrouwbaar (wifi-)netwerk cruciaal voor interactieve experience FloriWorld
  • 2 maart 2021
    Servicedesk medewerker Eros: leren van de specialistische kennis van aaZoo
  • 2 maart 2021
    Thuiswerken: veilig internetten is niet duur of ingewikkeld
Alle berichten

Over aaZoo

Wij zijn aaZoo. Wij passen onze enterprisekennis en -ervaring zorgvuldig toe op diverse vraagstukken. Het resultaat? Perfecte en constante netwerkomgevingen, ingericht en onderhouden door gedreven vakmensen. Dat noemen wij de kracht van kennis

Datalek gevonden?

Menu

  • De kracht van kennis
  • Oplossingen
  • Nieuws
  • Over ons
  • Contact
  • Security Quickscan
  • Vacatures

Oplossingen

  • Netwerken
  • Security
  • Datacenter
  • Managed services

Contact

Ecopark 15
8305 BJ Emmeloord

info@aazoo.nl

088 – 12 62 400

aaZoo © 2019 | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacyverklaring | Cookieverklaring

Categorie: Nieuws

Vorig bericht: « “Ons netwerkbeheer? We hebben aaZoo nooit op een fout kunnen betrappen!”
Volgend bericht: Cybersecurity 2019: Expert Interview met Gert-Jan de Boer! »

Copyright © 2021 · UBO Theme on Genesis Framework · WordPress · Log in